Thursday, February 17, 2011

Kalau Aku Son Goku (Kame Hame Ha)

1. Dah tentu skali aku nak ajar orang amerika ni kame hame ha tahap satu, tahap satu je bole ajar, kalau lebih nanti die lawan aku...sebabnye? sebab bangunan WTC yang kuat dan kukuh tu semudah tu dilanggar kapal terbang and runtuh macam tu je... Pertahanan amerika lemah sgt (time tu je kot lemah), tu yang nak ajar kame hame ha.... die punya lemah tu sampai bangunan tu nmpk macam sengaja sgt diruntuhkan... Teknologi yang die ade pon lembab, radar x berfungsi sampai x dapat halang kapal terbang tu... sampai nmpk macam sengaja pulak...kesian amerika...xpe aku ajar gerak sejurus... yang wat aku tambah kesian ialah secara kebetulan kejadian tu terabadi dalam wang kertas amerika tu...kesiannya... sampai nampak macam sengaja pulak abadikan dalam duit kertas tu...takpe takpe, nanti aku ajar kame hame ha... kalau aku jadi goku...



No comments:

Post a Comment